7 februari 2016

Det värsta är över

Vintern är på många sätt en jobbig tid för mig och så har det varit sedan jag var i tonåren. Inte har det blivit bättre sedan jag fick min MS-diagnos för snart 24 år sedan. Jag har alltid varit frusen av mig och jag blir trött och inaktiv av mörkret. Det är extremt tungt att gå när det har snöat och jag på grund av min dåliga balans är jag ständigt rädd att halka. Det enda som är positivt med vintern är att det är otroligt vackert när dagarna börjar bli längre och solen behagar visa sig. Jag gillar att fotografera och tar ofta upp min mobil och fotar när jag tycker det är extra vackert. Det som är lite synd är att det oftast är lite väl kallt ute när det är som vackrast. Det här är en av de bilder jag tog senast jag var ute i solen på dagen. Nu är det helt ljust när jag kommer hem från jobbet och den värsta delen av vinter är över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar