30 mars 2012

Ett litet bakslag

Bilden jag visar är tagen på min balkong för en liten stund sedan. Igår berättade jag om att det var vårlikt men det är det inte idag. Allt var vitt igen i morse och det snöar just nu. Även om det är vanligt att det snöar vid den här tiden så blir jag lika besviken varje gång det kommer ett bakslag. Det kommer att komma fler…


Trots bakslaget då det gäller våren är jag på väldigt gott humör idag. Det är fredag och det är alltid uppskattat. Dessutom får jag besök under helgen. Min bror kommer hit i kväll och ska vara här några dagar. Det ser jag förstås fram emot! Jag har köpt hem lite godsaker som vi ska snaska på när han kommer vid tiotiden.

Middag får jag äta ensam idag…

7 kommentarer:

  1. Mys kommer ni ha. Njut! kram

    SvaraRadera
  2. Fast att man vet att det troligen kommer snöa även i april så blir man lika knockad varje gång det sker :/

    SvaraRadera
  3. Här har vi lite snö idag med och blommorna ser lite ledsna ut...men så här ska det vara i april:).
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. På måndag morgon hade det kommit hela 2 dm snö och det var inte kul! Sedan dess har det varit minusgrader men solen gör att det tinar på dagen. Våren kommer förr eller senare :-)
      Kram

      Radera
  4. best male vitality products super male vitality hoax Saw palmetto berry: This regular fixing is a fast acting Spanish fly expert. Its principal limit is to manufacture duration in the bed, giving you extra time in the bed. Muirapuamaextract: This male upgrade fixing is supported to construct testosterone since it extends hormones in male organs. It is extraordinarily valuable to construct bone thickness and lessen symptoms of fat change. It ordinarily endeavors to extend sperm quality and readiness rate.
    http://www.cureidea.com/vitality-male-enhancement/

    SvaraRadera