23 juni 2013

Reser idag



Det är nu tre veckor sedan mitt andra barnbarn föddes och ännu har jag inte träffat henne. Att det dröjt så länge beror på att jag har opererat min fot. Jag har helt enkelt inte haft ork att resa tidigare. Egentligen har jag inte ork att göra det nu heller eftersom jag nu känner mig i sämre fysisk form än jag gjort på länge. Nästan sex veckor av ytterst begränsad fysisk aktivitet har satt sina spår. Att det skulle komma att bli så var väntat men det är ändå väldigt jobbig att vara i så dålig form. Nu blir det i alla fall så att jag reser idag. Det kommer säkert att reda sig. Längtar massor efter att träffa mina båda barnbarn och deras föräldrar!

6 kommentarer:

  1. Hej och tack för dina ord hos mig. Det värmer! Vad trevligt att du ska åka till dina barnbarn. Och en alldeles nyfödd (nästan) vad härligt! Ha det så bra under resan och ta hand om dig. kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack du snälla! Nu är jag färdig med allt och ska ägna tiden som är kvar innan jag åker till att vila...
      Kram

      Radera
  2. Svar
    1. Resan gick över förväntan bra. Jag hade en krycka med mig och det underlättade. Alla var så himla hjälpsamma på alla sätt och vis. Ska nog fortsätta att ta med en även när jag inte behöver den ;-)

      Radera
  3. Ha en jättemysig resa till din familj. Njut av stunden.
    Kram frökenms

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var supermysigt att träffa barnbarnen och jag njöt i fulla drag!
      Kram

      Radera