14 september 2013

Tid för återhämtning

Förra helgen gav mig inte mycket tid för vila och återhämtning och det har jag känt av under hela den vecka som gått. De senaste dagarna har jag haft tid för återhämtning och det tänker jag fortsätta ta mig tid för under resten av helgen. Det betyder inte att jag ligger på soffan hela tiden men jag gör inte särskilt mycket. Fast jag brukar inte göra så mycket i vanliga fall heller så det är förstås ingen större skillnad.

Idag har det varit en vanlig lördag för mig. Jag har löst melodikrysset, donat på lite här hemma och varit och handlat. När jag kom hem gjorde jag kaffe och satte mig i soffan med min iPad i knät och tog det lugnt en stund. Då jag satt där började jag fundera på om jag ska ta och göra en genomgång av mina garderober. Jag måste ju inte göra allt på en gång men jag kan ju i alla fall börja. Får väl se hur det blir…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar