19 januari 2014

Lugnare nu

Nu är det drygt ett år sedan jag fick Mabthera första gången och i morgon är det dags igen. Förra gången var jag lite orolig för hur jag skulle reagera men det visade sig att oron var obefogad. Det känns helt klart lugnare nu när jag vet vad jag ska gå igenom. I morgon bitti klockan 8 ska jag vara där och eftersom jag har ganska långt till sjukhuset ska jag åka redan idag och övernatta på patienthotellet. Någon gång i morgon kväll är jag hemma igen så jag behöver inte särskilt mycket packning med mig. Om det inte för att jag ska åka iväg skulle jag inte sätta foten utanför dörren idag. Det är otroligt vackert ute men det är fruktansvärt kallt. Minus 29 grader just nu. Kyla blir jag aldrig van vid…

2 kommentarer:

  1. Jag har släktingar i Skellefteå & de hade 24.9 minus igår, jag beundrar er som klarar av så kalla förhållanden.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har jättejobbigt med kylan och går inte ut i onödan. Som tur är tar det tre minuter att gå till jobbet och fem minuter till närmaste mataffär :-)

    SvaraRadera