3 juli 2013

Så eländig

Den förkylning jag drabbats av hör till en av de värsta jag har varit med om. Jag känner mig så eländig så jag tror knappt det är sant. Min ambition att försöka träna upp mig har jag fått lägga på hyllan. Det finns inga planer att jag klarar av mer än det allra mest nödvändiga just nu. Till och med det är nästan övermäktigt.  Med tanke på hur många dagar som gått sedan min förkylning började borde jag ha börjat bli bättre vid det här laget men så är det inte. Jag brukar försöka hålla modet uppe men nu är det väldigt svårt att göra det.

Det är som om allt bara staplas på vartannat och jag har verkligen hamnat i en ond cirkel. Att det skulle bli jobbigt efter min operation hade jag räknat med så det var först efter noggrant övervägande jag bestämde mig för att genomföra den. Tro inte att det är så att jag ångrar mig för det är det inte. Jag kunde bara inte föreställa mig att det skulle bli här jobbigt. Men det är klart. Man tar inte precis med i beräkningen att man ska åka på tidernas förkylning som ska kullkasta allt man tänkt sig. Men, men, det är bara att ta dagen som den kommer.

Det kommer säkert bättre dagar…

2 kommentarer:

  1. usch

    jag hoppas du kryar på dig och får lite värme och sol

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Idag är det lite bättre än igår så jag är på lite bättre humör :-)
      Kram

      Radera