23 december 2012

Snart dags

I torsdags kom min dotter hit och det har gjort att jag inte haft tid med bloggen. Jag har inte träffat henne sedan i somras så det är jättekul att äntligen få rå om henne lite. Nu på eftermiddagen idag ska vi sätta oss på en buss för att åka till min pappa där vi ska fira jul tillsammans med honom och hans särbo. Min bror och hans dotter kom dit på fredag kväll och de har förmodligen fullt upp med diverse julstök just nu. Det känns ärligt talat lite lyxigt att komma dit och bara vara gäst.

Det har varit otroligt kallt här de senaste dagarna och igår var det ett helt magiskt ljus ute. Om det inte hade varit så kallt och om jag inte hade varit så frusen av mig som jag är skulle jag ha gått ut och fotograferat det vackra. Men nu är det som det är och därför blir det tyvärr ingen bild. Snart ska vi äta lite ”tomtegröt” och sedan ska det sista packas…

Jag önskar er alla en riktigt God Jul!

5 kommentarer:

  1. God jul och kram ha det så fint i vinterland.

    SvaraRadera
  2. God Jul till dig också!

    SvaraRadera
  3. God Fortsättning

    Håll dig varm i kylan

    SvaraRadera
  4. Hi there! This is my first visit to your blog!
    We are a group of volunteers and starting a new initiative in a community in the same niche.
    Your blog provided us useful information to
    work on. You have done a outstanding job!
    Feel free to visit my web site :: Burning love handles fast

    SvaraRadera