19 september 2012

Långtråkigt har jag inte!

Idag har jag haft fullt upp. Att det blivit så är till största delen mitt eget fel. Jag har tyvärr en tendens att skjuta upp saker till senare och det straffar sig nästan alltid. Att jag aldrig lär mig. Om drygt en vecka åker jag på en veckas utlandssemester och jag har en del saker att fixa innan jag åker. En av de saker jag gjort idag är att ringa och kolla upp om remissen till magnetröntgen är inskickad. Jag har inte fått vare sig något brev om att den kommit in eller fått någon tid. När jag ringde fick jag veta att jag har en tid redan 8/10. Dagen efter jag kommer hem från utlandsresan. Gissa om jag blev förvånad?

Att jag får göra min magnetröntgen så snabbt hade jag verkligen inte väntat mig. Det brukar ju vara jättelång väntetid för att göra det. Hur det kommer sig att jag får komma så fort känner jag inte till men det gör detsamma. Till saken hör att jag inte ens vet vilken tid på dygnet jag kommer fram dagen innan min magnetröntgen. Risken finns att det blir väldigt lite sömn den natten. Men det löser sig säkert. En eller annan natt med lite sömn överlever jag säkert. Även om jag haft fullt upp idag så har jag massor kvar att göra. Men det får jag helt enkelt ta en annan dag. Långtråkigt har jag inte!

4 kommentarer:

  1. plötsligt händer det ..... väldigt många bra saker

    SvaraRadera
  2. Hej - lördag idag så jag vill önska trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-) Önskar dig en fortsatt fin helg!

      Radera