13 september 2012

Nu blir det av

I somras blev det aldrig så att jag åkte till min pappa men nu blir det av. Jag har semester idag och i morgon och åker med en buss som går vid halvtvåtiden. Förra gången jag skulle åka dit kändes det otroligt jobbigt både att packa och att resa. Nu har jag packat och gjort det som behöver göras innan jag åker och det har inte varit det minsta jobbigt. Jag känner mig som en helt annan människa nu än jag gjorde i mitten av maj när jag åkte sist. Jag brukar vara väldigt stel i kroppen och bli väldigt trött efter resan som egentligen inte alls är särskilt betungande. Det ska bli intressant att se hur kroppen mår när jag kommer fram vid halv sex i kväll…

6 kommentarer:

  1. Lycka till och hoppas det går bara med orken. kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har gått ovanligt bra med orken så här långt :-)
      Kram till dig med

      Radera
  2. Lycka till och hoppas att du får njuta av resan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Allt har gått bra och jag var ovanligt pigg när jag kom fram...

      Radera
  3. Ja, Lycka till och ha det bra, och hälsa så mycket! Vi får höras när du har kommit hem igen! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har framfört hälsningen och de hälsar tillbaka. Vi hörs när jag kommer hem igen!
      Kram

      Radera