14 oktober 2012

Längtar tillbaka

Nu har jag tittat igenom mina bilder från semestern och det är inte många som blev bra. Eftersom jag klantade mig och fick med mig batteriladdaren till fel kamera så kunde jag inte ta så många bilder som jag ville ta. Senare kommer jag att få bilder som väninnan som var med mig tagit men det dröjer säkert ett tag eftersom hon inte bor här. Jag har plockat ut några så du kan få en liten inblick i hur det var. Här är det grått och kallt och det har dalat några flingor under dagen men de har tinat bort så snart de landat på marken. Risken finns att det är vitt ute när jag vaknar i morgon. Jag längtar tillbaka till solen…

Utsikt från det café vi besökte flera gånger varje dag

Så här såg det ut från vår balkong

Från balkongen när det har börjat skymma på kvällen

4 kommentarer:

  1. himmelriket har du varit på, ser jag. Förstår att du längtar tillbaka. kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skulle gärna ha stannat en vecka eller två till om jag hade kunnat.
      Kram

      Radera
  2. förstår att du längar tillbaka
    jag saknar värmen...... eller snön.. :-)

    just nu är det bara blött och mörkt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har varit blött och mörkt här med men nu är det vitt och vackert ;-) Fast jag gillar inte vintern. Inte så mycket för snön utan för mörkret som är otroligt jobbigt. Vore det inte för snön skulle det vara ännu värre...

      Radera