9 oktober 2012

Underbart är kort

Igår kom jag hem från min resa och jag har aldrig varit med om maken till resa. Allt har både varit perfekt och fungerat perfekt från början till slut. Jag har helt enkelt haft den mest perfekta semester jag någonsin haft. Hotellet var hade en väldigt speciell atmosfär och både jag och min väninna kände oss omedelbart som hemma. Det var inte något litet hotell och där fanns stora öppna ytor och en stor pool men ändå fanns där en mycket hemtrevlig känsla. Tror aldrig jag har slappnat av så fullständigt och känt mig så lugn och harmonisk som jag gjorde där. Jag hade gärna stannat en vecka till.

Underbart är kort, alldeles för kort…

4 kommentarer:

  1. Det är du värd många gånger om.Visst är det härligt att komma bort och bara få njuta. Jag har också besökt varmare breddgrader.
    Var var du i Turkiet?
    Kramar om

    SvaraRadera
    Svar
    1. Att åka på hösten gör att vintern känns lite kortare. Efter den dåliga sommaren behövde jag verkligen den här resan.

      Jag har varit i Belek och det underbara hotellet heter Kempinski the dome. Det är ett hotell jag varmt rekommenderar. Lite i dyraste lagen men värd var enda krona!
      Kramar tillbaka :-)

      Radera
  2. Låter som du har haft en underbar resa,och det behöver du för att orka vinter som kommer...

    SvaraRadera
    Svar
    1. I år är det fjärde året i rad jag åkt iväg vid den här tiden och även om jag bara varit borta en vecka varje år så ger det välbehövlig extraenergi.

      Radera