7 juli 2012

Så blev det inte

När jag steg upp i går morse hade jag väldigt ont i ländryggen och det satt i hela dagen. Som den ständiga optimist jag är var jag helt säker på att när jag vaknade idag skulle det onda vara borta igen. Men som så många gånger förr blev det inte alls som jag hade tänkt mig. Märkligt nog fortsätter jag att alltid tro att saker och ting ska ordna sig till det bästa trots att jag så många gånger varit med om att det inte alls blir som jag hoppas och tror. Jag kommer säkert att fortsätta att vara optimist även om jag ständigt misstar mig. Man ska inte låta sig nedslås i första taget.

Det onda i min rygg har gjort att kroppen känts tyngre än vanligt idag. Av den anledningen har jag varit ovanligt inaktiv under dagen. Jag har mest fördrivit tiden med att göra ingenting. Det har varit en vilodag av stora mått. Tror bestämt att det har varit lite väl mycket vila för trots att jag sov till halv nio så är jag redan trött efter att bara ha varit vaken i ungefär tolv timmar. Man blir inte piggare av att vara inaktiv utan snarare tvärt om. Resten av kvällen kommer jag förmodligen att tillbringa i soffan och jag gör säkert en tidig kväll. Hoppas din dag varit bra. Over and out…

2 kommentarer:

  1. hoppas du får en bättre dag i morgon. kram och sov gott.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir bättre och bättre dag för dag... :-)
      Kram

      Radera