5 november 2012

Inte som förra veckan

Den här veckan har börjat betydligt bättre än förra veckan även om mitt inlägg förra veckan hade rubriken ”Bra början” så var det inte riktigt så bra då men nu är det betydligt bättre. Min förkylning har inte gått över helt men det går inte att jämföra med förra veckan. Den veckan var riktigt eländig. Förra måndagen låg jag i min säng redan kvart över nio. Jag gjorde väldigt tidiga kvällar ända till och med torsdagen. Det om något är ett tecken på att jag inte är frisk. I vanliga fall är det sällan jag lägger mig för klockan halv elva. Fast jag borde nog gå till sängs lite tidigare. Det är när jag ligger i min säng jag brukar läsa. Under en ganska lång tid har det blivit lite läsande för mig. Just nu har jag ingen bok att läsa men förhoppningsvis kommer boken jag har beställt under den här veckan. Det ska bli intressant att läsa ”Tänka snabbt och långsamt”.



Hoppsan! När jag sökte fram boken jag beställt för att länka till den förstår jag att den nog inte kommer den här veckan. Det ärbara att fortsätta vänta…

4 kommentarer:

  1. Vilken trevlig titel på boken, den talar mycket.
    Tack för ditt tips snälla du. Gör allt för att de inte ska brista.
    Hoppas du blir piggare och att dumma förkylningen släpper. De är jobbiga de där envisa.
    Varm kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag,ser fram emot att läsa boken jag väntar på. Min förkylning finns fortfarande kvar men jag är i betydligt bättre form nu. Hoppas det går bra för dig med din skada!
      Kram

      Radera
  2. trist när förkylningen inte släpper

    Jag försöker också komma i säng men det går sådär

    krya på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag försöker vila mig i form men igår kom jag i säng allt för sent. Klockan blev över elva. Dumt av mig...
      Snart är jag frisk igen :-)

      Radera