29 mars 2012

Helt underbart

Idag har det varit helt underbart väder här. När jag gick hem från jobbet kändes det nästan lite vårlikt. Det var solsken och vinstilla så det var riktigt varmt. Nu verkar det som om det ska bli kallare några dagar framöver men är solen framme så smälter snön ändå en aning på dagen. När jag kom hem från jobbet var jag jättetrött och jag tänkte på att det är en himla tur att jag bara jobbar halvtid numera. Jag skulle aldrig fixa att jobba mer än jag gör. Efter jobbet brukar jag göra kaffe och sedan vilar jag ett par timmar innan jag lagar mat och diskar. Som det är nu har jag balans mellan arbete och fritid i mitt liv. Det är helt underbart det med!

4 kommentarer:

  1. Vad skönt det låter att du har hittat balans melllan arbete och fritid. Vad glad jag blir för din skull. Kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Är också glad att du hittat den balansen i ditt liv. Det är inte alltid så enkelt att göra det. Hoppas nu att du får en lite vårkänslordag idag med.
    Varma kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Idag har det inte varit någon vårkänsla här men jag är glad ändå :-)
      Kram

      Radera