1 maj 2012

Hopplöst fall

Jag är nästan löjligt känslig om jag inte får i mig mat som jag ska. Så har jag varit under så lång tid jag kan minnas och det har till och med blivit än värre på senare år. Ändå lär jag mig visst aldrig. Gör samma misstag om och om igen. Jag väntar för länge innan jag börjar laga mat och innan maten är klar så är jag helt matt i kroppen. Det hände idag och förra gången var faktiskt så sent som i förrgår förra gången. Jag skulle behöva ha en mat och sovklocka precis som Skalman har. Det händer ofta att jag inte har vett att gå och lägga mig i tid heller.

Jag är uppenbarligen ett hopplöst fall…

6 kommentarer:

  1. heheheh, jag är lite likadan. Hopplöst fall....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men så roligt att jag inte är ensam om att vara ett hopplöst fall ;-)

      Radera
  2. Här har du en till...jag får riktiga blodsockerfall och blir helt lost...:). Vissa saker lär man sig aldrig. På sistone har jag skärpt till mig lite iaf:).

    Har ni också haft fint väder idag? Solen har strålat här och nästan sommarkänsla har infunnit sig.
    Kramar om dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag måste helt klart försöka skärpa till mig nu. De är två sista gångerna har jag känt mig knäckt i flera timmar och blivit jättesvag i benen...

      Vädret har inte varit mycket att hurra för här idag. Jag är riktigt avundsjuk på alla som nästan haft sommar idag. Här är det fortfarande en massa snö...
      Kram

      Radera
  3. Jag ska uppfinna en sån klocka. Hör av mig när den är färdig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag ser fram emot att höra av dig :-))

      Radera