16 december 2011

Det tog på krafterna

Det tog drygt 36 timmar från att jag lämnade min brors lägenhet tills jag kom hem. Strax efter klockan 23 på tisdag kväll var jag äntligen hemma igen efter min resa. När jag klev in genom dörren till min lägenhet drog jag en lättnaden suck. Innan var låg i min säng var jag övertrött och det tog ett tag att somna. Som tur var visste jag att jag skulle vara ledig på onsdagen eftersom jag har min ”lediga” dag då. Att jag behövde den lediga dagen!

Min resa tog hårt på mina krafter och jag känner mig fortfarande inte helt återställd. Jag är glad över att min arbetsvecka bara blev två dagar lång och att jag nu har två lediga dagar framför mig. När nästa vecka börjar kommer jag säkert att vara fit for fight igen. Igår kom min dotter hit så hon kommer att hjälpa mig med en del saker som behöver göras innan jul. Det är trevligt att ha hennes sällskap. Ikväll ska vi lyxa till det och gå ut och äta middag.

Vilket bra sätt att börja helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar