31 december 2011

Den sista dagen

Jag och min väninna träffades strax före halv elva för att inhandla kvällens drycker. Förutom vitt vin till förrätten och rött vin till varmrätten köpte vi en halvflaska champagne för att skåla in det nya året med. Efter det gick vi hem till mig och drack en snabb kopp kaffe. Vi bestämde att jag ska komma till henne vid femtiden så det är bara drygt två timmar kvar innan jag ska vara klar för kvällen och ge mig av.

Det har varit otroligt vackert väder idag och ovanligt kallt. Den här vintern har så här långt varit väldigt mild så kylan kändes ovan. Solen har spridit sina bleka strålar under den tid den var uppe och jag borde egentligen ha tagit en bild och lagt ut på bloggen. Men kom jag på lite för sent. Om det är lika vackert i morgon ska jag ta och göra det då. Jag avslutar med att önska alla ett riktigt Gott Nytt År!

2 kommentarer:

  1. Man ska inte skjuta upp, till morgondagen ;-)
    Då var det vackra vädret som "bortblåst".

    SvaraRadera
  2. Jag är tyvärr expert på att skjuta upp saker...

    SvaraRadera