17 februari 2012

Inte lika illa

När jag hade publicerat mitt förra inlägg upptäckte jag att jag hade ordet dag som sista ord i tre inlägg i rad. Det störde mig lite. Ibland kan jag haka upp mig på den typen av struntsaker. Min första tanke var att byta rubrik men jag bestämde mig för att låta bli. Det gör ju faktiskt detsamma. Skulle tro att jag är den enda som bryr sig. Att sätta rubrik till ett inlägg kan vara nog så svårt ibland och det får bli som det blir.

När jag vaknade i morse var värken i benen borta. Mina ben kändes som vanligt väldigt stela i morse. Nu minns jag knappt hur det var när benen var ”normala”. Dagen har varit bra men jag tyckte ändå det var skönt att det var fredag. Helgen är alltid lika välkommen. För en dryg timme sen när jag satt i soffan och slötittade på tv kom värken i benen tillbaka. Som tur är så är inte riktigt lika illa som igår kväll.

Ha en fin kväll!

6 kommentarer:

  1. Du gjorde helt rätt, såna saker spelar ingen roll. Det viktigaste är du finns här och skriver det är det viktigaste och att du skriver om det du har lust med.
    Skönt att du mår bättre;).

    Kramar i många

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en fin och härlig söndag! Du snöar väl inte in hos dig...:)? Har läst att det vräker ner...
    Varm kram

    SvaraRadera
  3. Jag ska trotsa snön och gå och fika med en väninna på em :-) Det största kruxet med snön är att det blir så tungt att gå. Inte bra när det är nog tungt ändå...
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det är väl en värdslig sak ;-) Som Karlsson på taket sa. Kram!

    SvaraRadera
  5. I allra högsta grad en världslig sak :-)
    Kram

    SvaraRadera