16 februari 2012

Varannan dag

Den här veckan har mitt mående verkligen gått i vågor. Varannan dag har varit bra och varannan dag betydligt sämre. Idag har det varit en sämre dag så jag räknar helt kallt med att det kommer att vara bättre i morgon. Visst borde det väl bli så?

Min lilla förkylning vägrar envist att ge med sig. Inte bryter den ut ordentligt heller så jag känner mig inte direkt sjuk. Men jag känner mig inte frisk heller. Fast det gör jag å andra sidan aldrig. Under kvällen har jag plågats rejält av nervvärken i mina ben.

Den får mig inte precis att må bättre. Som synes är jag lite ”gnällig” ikväll. Ibland kan jag tänka att det nog är tur att jag lever ensam. Hade jag någon som delade mitt liv skulle jag säkert ha beklagat mig en hel del nu. Tror ingen skulle stå ut med mina dåliga dagar…

6 kommentarer:

  1. Man får vara gnällig när man inte mår bra. Fy för nervsmärtor, jag ser ju dagligen hur J har det. Hoppas du får en bra dag imorgon.
    Kram❤

    SvaraRadera
  2. Tack vännen! Jag kunde inte låta bli att tänka på Sativex när det onda kom som en blixt från klar himmel. Som tur är brukar det inte störa min nattsömn och jag är HELT inställd på att det blir en bra dag i morgon!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Man måste allt få klaga lite när man har en sjukdom. Det gör så ont ibland och man är så stel. Idag är det en bra dag hoppas jag!
    Ha en underbar dag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Än så länge kan jag inte klaga på min dag. Det är underbart väder och min arbetsvecka är över. Just nu sitter jag och kopplar av med kaffe :-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Att pyssla om sej,spela musik som man gillar och unna sej något trevligt som distraherar det otrevliga och jobbiga, kan ibland lindra lite. Kram!

    SvaraRadera
  6. Den dag jag skrev det här inlägget var det ovanligt illa. Tur att det inte är så hela tiden :-)
    Kram

    SvaraRadera