26 februari 2012

Jag längtar

Den här helgen har det blivit lite för lite sömn och vila för mig. Jag har varit på galej två kvällar i rad och det hör verkligen inte till vanligheterna. I fredags blev det inte så sent men igår blev det desto senare. Klockan var nämligen halv tre innan jag kom hem. Jag hade jättekul igår och det kändes helt rätt då. Idag kändes det inte riktigt lika rätt ska jag väl erkänna. Men det är smällar man får ta.
Det har varit en underbart vacker dag idag precis som det var igår. Som så många gånger förr önskade jag att jag kunde ta en lång promenad men att kunna göra det hör till det förgångna. Jag och min väninna var i alla fall och fikade även idag. Så jag har ändå fått mig en liten kort promenad och lite frisk luft. Solen värmde så pass att jag såg lite takdropp när jag gick hem. Det skulle inte ha varit så dumt att sitta i solen ett tag. Jag har en balkong men det dröjer ett bra tag innan jag kan utnyttja den för att sitta i solen. Jag längtar tills den tiden när det börjar våras ordentligt kommer…

4 kommentarer:

  1. Det är ju så härligt att sitta i solen när första vårsolen kommer. En fika är gott det med:).
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag ser verkligen fram emot att få sitta i solen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Idag har det varit en underbart härlig dag! :-)

      Radera